Mer arbete

Idag var en sån dag! Den dagen som hade kunnat vara jätte bra, och till mesta dels faktiskt var bra. Men. Alltid det där men:et på de dagarna. Jag kom precis in från att ha varit ute och jobbat en timme. Grävt bort en trasig stolpe, satt dit en ny. Skruvat bort isolatorerna från den gamla stolpen upp på den nya. Fäst repen m.m. på den nya stolpen och resultatet blev såhär:


Dock var enda anledningen till detta väl genomförda arbete att jag själv, ja just det JAG hade kört sönder den gamla stolpen med hjullastaren på väg förbi detta staket. Mycket briljant gjort om jag får säga det själv... Öhh NOT! Men så kan det gå, den bjuder jag på ;)

För övrigt sen jag kom hem från skolan har jag lyckats med att em fodra och ta in. Rida Celina som gick ganska bra. Ett lugnare pass idag. Har även haft träns på Loppan för första gången sen hon kom. Hon var så duktig. Öppnade snällt munnen och här är fotobeviset:

Lite suddig men det får överlevas....

Här kommer även en bild på dagens outfit stallet edition:

Kommentera här: