Back in business

Sådär, då var halva Jul och Nyår klart. Hästarna har vilat, jag har haft det lugnt, julfirande med familjen, träffa polarna, ja det känns som detta året rundas av och det nya snart börjar.
Flera av mina mål för detta året har uppnåtts och nya högre mål är i sikte. Jag har höjt min nivå på Celina i MsvB4 samt att jag debuterat MsvA, jag har vunnit MsvB på Nero. Jag har ridit in Loppan. Jag har fortfarande VG i alla kurser på min utbildning. Jag har jobbat.
Totalt sett ger jag mig själv godkännt. Mycket kunde varit bättre och det har jag jobbat på. Mycket har blivit betydligt bättre.

Inför 2012:
Jag vill jobba med hästar och jag vill rida GP.
Det är där jag står nu och det är mot bakgrund av det jag förbereder mig.
Med Celina ska jag nästa år etablera mig i St:George och jag ska även jobba utomlands när min utbildning är klar.

Första steget fram tills dess togs idag.
176kg ensilage packat och tre hästar ridna.
Just det, jag har en till häst i stallet just nu.
En mycket trevlig valack som jag ska rida några månader.
Nej den är inte min men jag tror på den.
Han gillade iaf att få jobba idag, Celina verkade tycka att det var skönt att få gå i ridhuset igen.
Loppan fick en guldstjärna idag! Nu har jag galopperat på henne också :-D
Nu gick det att styra som vilken häst som helst och hon förstår både skänkeln och tygeln.
För min del väntar en dusch och sängen. Imorgon står jag i stallet igen halv 7!

Såg dokumentären om #21 Peter Forsberg på Svt1 nyss. Vilken fantastisk hockeyspelare han var alltså. Helt otroligt! En sån stor idrottsman. Jag kommer ihåg matcher och klipp man sett med honom som är helt otroliga. Det ger en verkligen inspiration att kämpa lite hårdare. Pressa sig själv lite mer. Våga vilja vinna lite starkare. Den där strävan efter att bli bäst som dessa idrottsmän och kvinnor har i världseliten är något jag också hoppas att jag har. Att mitt driv och min talang och mitt hårda arbete någon dag ska leda till att man når sina mål och kan nå precis dit man vill.


Utsedd till NHLs mest värdefulle spelare
Vinnare av NHLs poängliga
Två OS Guld
VM Guld
Stanly Cup mästare
Under vissa perioder världens bästa Hockeyspelare

RESPEKT!!

Kommentera här: