Trött

Har varit mycket ett tag nu med träningar och tentor m.m.
Som tur är går hästarna väldigt bra. Då orkar jag fortsätta även när det känns hopplöst och jobbigt. Jag har nästan gett upp när jag sitter upp på första hästen. Sen tar det ca 15 min av uppvärmning innan jag är på banan igen och rider hela passet på ett bra sätt och lyckas hålla ångan uppe en stund till.

Celina går riktigt bra just nu. Så länge man har öronpropparna går hon bra och jag har hittat ett välfungerande system för den träningen vi är i just nu.

Nero är riktigt pigg. Det är positivt men samtidigt lite jobbigt. Han blir lite vild att rida. Dock gör det att jag rider ordentligt för annars blir han för pigg :p

Lilleman gick första hoppträningen i onsdags och det gick riktigt bra. Han hoppade bra och jag red bra alla gånger utom en men då ställde han upp så det gick fint ändå!

Loppan har kommit in i rutinerna och verkar trivas. Hon gillar Brio och de kliar varandra och leker lite :)
Ska börja hålla på med henne lite smått nu i helgen och sen ta det som jag hinner....

Nu ska jag kolla klart på film och sen sova ;)

Njuta av mig själv typ, eftersom så många andra inte förstår att respektera den fria viljan!

Kommentera här: