Mys igår

Avslutade kvällen igår med film och pizza i Eksjö med en polare. Ett riktigt fredagsmys ;) Kollade på Step brothers, vilken skruvad jävla film. Kul iaf! Innan dess hade jag börjat dagen med att göra stallet. Frukost och en snabbdusch innan jag och M-L åkte in till rean på Charlies. Hittade ett par pikeur ridbyxor på 30% rabatt, ganska najs. Plus lite annat smått och gott. Var där förra fredagen också så det mesta jag behövde var redan köpt :p Hemma igen skulle Nero ridas. Gick ganska bra igår. Bytena är inte enkla men vi blir bättre. Jobbade även lite med formen i trav. Gick ganska bra. Sen fortsatte min nyfunna vana att springa, 4.23 km 2/3 jogg & 1/3 gå. Känns riktigt bra att ha nått att göra när man har mer energi än arbete.

Nu har jag precis ätit frukost och ska vika lite tvätt och sen gå ner till stallet och putsa träns, eller så får det vänta tills jag ridit. Vi får se...

Over and out...

Kommentera här: