Processer!

Inte bara en process heller!
Massor av processer, dessutom ska de skrivas tillsammans så man kan följa sambandet mellan dem schematiskt. De ni är inte det enklaste. Men med en del hjälp av mina snälla klasskamrater löste jag det tillslut helt ok. Nu kvarstår bara att göra diverse matriser och läsa två böcker, processledning och säljprocessen innan tentan. Tyvärr var det inte allt, även inköpsprocessen ingår i samma tenta så den boken ska också läsas. Blir en hel del läsning närmsta dagarna/veckan. Som tur är har jag värmt upp läsögonen med Ozzy Osbournes bok Jag är Ozzy. Rekommenderar den skarp, är du känslig med hur djurbehandlas ska dock ett lite varnandes finger påpekas. Men det hände för länge sen och han är inte stolt över det iaf. (Tur de, då hade jag hatat gubben, men nu är han lite av en ikon). Jag har skrattat mycket vid läsningen, så som sagt rekommenderas.

Var även på KF möte idag. Ett snabbt, effektivt och ganska konstruktivt möte.

Pållarna har gjort det de ska och äter just nu sin nattmat. Bildbevis på att jag borstar skickade jag med som en bonus idag ;)

Nu ska jag åter igen krypa ner i sängen och spendera en stund med Ozzy....

Go natt, over and out...

Kommentera här: