Effektiv dag

Började vid sex i morse när jag abrupt väcktes ur en dröm av alarmet på mobilen.
Morgonen rullade på som vanligt med frukost, fodring, utsläpp, mockning och sopning.
Upp igen
Duscha och in till skolan för engelska tenta. Gick ganska bra, jag har chans på VG men är inte säker på att jag klarar det...
Fika
Sen fortsatte vi med ett kapitel till... tog till 2 om man räknar med all dålig sexhumor vi bjöd på idag, inte så produktivt kanske men jätte kul :P
Åkte hem sen...

Bytte om, tog in hästarna och gjorde i ordning Celina.
Idag gick hon så fantastiskt bra. Jobbade med galoppen, piruettarbete och seriebyten som det mest avancerade ;)
Vi gjorde 5 byten i varje. Snart vågar jag inte skriva när hon går bra längre :-O

Efter Celina var det Neros tur, han fick gå ett galoppjobb. Han verkade tycka det var skönt!

När dem två var klara var det Loppan kvar och hon var riktigt pigg så vi galopperade i båda varv.

Med nöjen kommer nytta så kvällsmockningen var nästa punkt på dagordningen innan jag kunde fodra och gå upp till huset och äta...

Nu däremot blir det sängen och jag ska drömma om mina fantastiska hästar, vad drömmer du om ?? Xoxo :*


Celina efter DM 2010


Celina i Varberg 2009


Celina på framridningen när vi debuterade MsvA 2011


Celina i boxen


Nero och Celina i hagen


Nero i Eksjö 2011


Nero i Eksjö 2011


Nero i Tranås 2011


Loppan förra helgen


Loppan 2011


Loppan och Aska i hagen sommaren 2011

Kommentera här: