Sommar och sol

Har det varit här hela veckan. Det är så varmt så man nästan smäller av. Jag som inte är någon direkt soldyrkare uppskattar inte värmen så mycket som är brukligt :P

Men en fördel är att man blir lite mjukare i kroppen och hästen likaså. Celina har gått riktigt bra denna veckan och idag för tredje dagen i rad fick jag hjälp av Anna, beridare här på Helgstrands. Vi har jobbat med att korta och kvicka upp tanten och idag hade det verkligen gett resultat. Hon var kortare redan från början och både formen och samlingen var riktigt bra idag :)

Nu är jag så peppad att åka hem och träna innan jag börjar jobba här nere 1/8. Det ni, inte vad jag väntade mig men det känns riktigt bra. Så för ett år framåt från 1/8 är jag "working student" på Helgstrand Dressage! Och Celinisen ska med och trimmas på :)

Nu ikväll är planen att fräscha till sig och så ska jag, Anna, Lollo och en till in till Aalborg och äta på kinarestaurang! Bra avslutning på en riktigt bra vecka.

Imorgon är sista dagen här och färjan går 20.00 från Fredrikshamn till Göteborg.

Trevlig helg på er!! Xoxo :*

Kommentera här: