Näst sista kvällen

Har precis ätit middag, ska duscha och sova. Imorgon blir det upp tidigt för att hinna ha hästarna ute innan de andra börjar vid 7. Själv jobbar jag inte imorgon. Jag ska packa alla mina saker. Sen kommer min far vid ett och då ska jag rida båda hästarna så han får se :-D efter det blir det att packa ut alla saker vi kan packa ut imorgon.

På fredag ska jag rida båda hästarna och sen åker vi från Helgstrands halv ett...


Idag red jag lektion med Celina för Anna och det gick super. Hon var verkligen jättefin. Det märktes att det börjar bli skillnad :-) red serier, bra piruetter, skolor och passage :)

Igår red jag lektion med Milliano för Anna och han var också fin! Red skolor, byten, piruetter, passage m.m :-)

Verkligen glad för mina fina hästar som går så bra!!!

Kommentarer:

1 Birran:

skriven

Välkommen hem till ett kallt men samtidigt varmt Sverige. Ses snart!!!

Kommentera här: