Massage

Som jag skrivit om så har jag fått lite problem med ryggen. Ont närmare bestämt. Både så det strålar från svanken ner i benen men också så det hugger till, antingen vid skulderbladen eller i korsryggen. Jag kände att det var mer smärta än att jag bara kunde låta det vara. Så jag har börjat gå till en massör. Första gången var för två veckor sedan. Det som var bra var att det känns skillnad i ryggen efteråt och massören sa att det var inget fel på min rygg och det fanns ingen skada i ryggen. Skönt det! Men ont lik förbannat, så idag var jag igen. Mycket välbehövligt ;-)

Men jag hade en hel del stela punkter så massören tog hjälp av små sugkoppar med vakuum för att "dra upp" muskeln. Nytta gjorde det men kolla bilden hur jag ser ut efteråt :-P

Annars idag så har båda hästarna vilat, bara gått i skritten 2ggr var och Mille var ute en timme i morse. Plus att båda blivit borstade och jag har även putsat stövlarna med skokräm.

Nu blir det lite sömn innan jag ska gå upp min vanliga tid 05.40

Kommentarer:

1 Ulla Ridderstad:

skriven

Tjusigt

2 Birran:

skriven

Oj var rädd om dig! Vilka sugproppsmärken. Hoppas verkligen att du få ordning på kroppen!!! Hoppas du har en bra säng så att du sover gott ::))

Kommentera här: