Första fredagen 2013

Idag blev en lång men bra dag. Började med stallet följt av fika och fortsatte i stallet. Tog in Seb vid halv tolv och klippte honom. Han hade fått en rejäl utväxt sen hon som hade honom innan klippte honom i höstas. Men han blev riktigt fin.

Sen putsade jag och Mia alla våra träns innan lunch. Idag blev det stekt potatis, bacon och äggröra. Därefter ville hästarna komma in och äta innan vi skulle rida. Först red jag Mille som var ganska fin i början så jag jobbade traven efter uppvärmningen. Både lossande och samlande. Fin han är Mille-boy<3 Samtidigt red Mia Celina. Det så bra ut men Celina var grymt pigg :P

Sen var det Wilmas tur som precis fyllt fem (fast hon är bara 4 1/2) alltid med betoning på alltid lika trevlig att rida!! MVG! Första riktiga passet efter jul.

Sist tog jag Seb som jag klippt tidigare. Blev ett lite kort pass, bara kolla att han var framme och svarade...

Nu sitter jag i fåtöljen framför tv:n och kollar på tack för musiken på ettan. Vi åt nyss asiatisk mat, sushi för min del. Mums.

Som avslutning idag bjuder jag på några bilder på Seb :-)

Kommentera här: