2a ½an

Jo men visst serru.... Hade som sagt ny kurs i skolan, inköpsprocessen. Dagen till ära blev det en crazyoutfit, ska dock nämnas att jeansen är uppvikta för att skorna ska synas ordentligt. Men här är iaf dagens skol-outfit:


Efter skolan stoppade jag in några skjortor m.m i tvättmaskinen och bytte om till ridkläder. Ner till stallet och rida Celina. Blev lite lugnare idag. 20 min skritt. 7 min trav. 10 min galopp och tre min trav innan 20 min avskrittning. Hon hängde lite (mycket) i början men blev fin sen på slutet... Därefter förpassade jag mig upp och bytte om och åkte in till stan (den stora = not) och handlade innan det blev biljardkväll hos/med polarna...

Nu blir det sängen och upp 05.30 imorgon också. Jag och M-L ska ta varsin häst innan jag måste sticka in till skolan. Vi får se om jag kör samma vågade stil då :P

Over and out nigth...

Kommentera här: