Dåligt, jag vet...

Har blivit lite dåligt med skrivande i två dagar... Inte bra säg. Idag red jag Nero som vilade igår. Han kändes så fin!!! Vilken häst alltså. Mest lösgjörande, uppmjukande och kortande arbete idag. Ska försöka lägga om hans pass lite så det blir kortare tid men mer effektivt arbete. Tror jag lyckades hyfsat idag. Som synes nedan var det KF möte idag. jag var uppe i talarstolen några gånger. En del bra sagt och annat inte jätte bra :P Men man lär sig efterhand. I skolan var det filmningsövningar igen, min grupp fick extra beröm av läraren idag. Det är både kul och skönt, kul för att vem gillar inte att få beröm och skönt för att vi verkligen försöker göra det bra. Celina vilade idag och igår och ska göra det några dagar.

Igår var det fullt upp. Nero vilade. Har en prao här denna veckan som är både duktig och trevlig :)

Imorgon är jag hemma hela dagen. Ska tillsammans med prao:n försöka fixa två sommarhagar så vi kan släppa beteshästarna i helgen. Nu däremot blir det sängen innan jag slocknar på tangentbordet.

Over and out...

Kommentera här: