Lugnare morgon

Idag blev det en senare morgon än de sista dagarna. Gick upp 6 och var i stallet 20 över. Släppte ut m.m. och sen upp till huset igen strax efter 7. Började med att skicka iväg beställning, jag har blivit LR konsulent så jag säljer parfymer, smink, hud och hårvård m.m. Första egna beställningen jag reggade. Det kändes bra. Nu har jag ätit frukost 4 rostade mackor med smör och kaviar med ett glas mjölk till. Nu ska jag gå ner till stallet igen och rida båda hästarna innan lunch. Vid ca 1 ska jag bege mig söderut mot Skåne för att prova två hästar i eftermiddag och sen till vänner på middag och imorgon följa med dem på nationell ponnydressyr. Ska bli kul att se!

Over and out... och trevlig helg. Blir nog uppdatering igen sent imorgon eller på söndag fm...

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

men hallåå, då säljer du aloevera produkter väl? :)

2 Fia:

skriven

Ja det gör jag. Säljer allt de har :)

Kommentera här: