Jobbiga förkylning

Började känna lite halsont i förrgår, lite bättre med halsen igår men mer snorig och idag är jag helt igentäppt. Usch jag tycker det är så jobbigt att vara förkyld. Det jobbigast är nästan att man "bara" är sjuk på låstas, alltså man har inte feber, är inte helt utslagen och inte hostar. Man är bara helt igenkorrkad i hela huvudet. Näsan riner, det går knappt att andas och när man pratar låter man jätte lustigt :P

Men det går att jobba bara man tar det lite lugnare så det är ingen fara så men när jag jobbar blir jag jätte trött och när man sitter still känns det som man ska somna. Hum, blir nog bara att rida en idag :P

Igår gick Celina dressyr och var fin. Fick tillbaka samlingen och vi gjorde några bra öppnor och lite seriebyten. Sen red jag Badolien och det var ett tag sen nu men gud vilkn skillnad. Hon har blivit mycket stabilare och ger en riktigt härlig ridkänsla.

Är seg så nu blir det tv:n för min del och sen luch och sen ta in och förhoppningsvis har jag piggnat till då så det blir lite ridning <3

Såg ett mail precis att jag fick VG på första engelska tentan :) Fortfarande VG på alla prov på min utbildning :)

Jag och Star-Li på prisutdelningen Lag-SM FT 2003:

Kommentera här: