Partykväll

har en kompis som precis blivit klar med sin utbildning så det ska firas ikväll. Jag ska strax hoppa i duschen och göra mig i ordning. Har lite funderingar på outfit men tror det blir leggins med tjoffs på med ljusa jeansshorts, nitbälte, t-shirt med tryck ala partymodell, obituary munktröja och skinjacka med kängor på fötterna men vi får se när jag väl är klar. Kommer slänga upp en bild :p

Har ridit Celina och Nero också. Började med Nero som kändes lite sliten efter gårdagen så skrittade 15 min och sen joggade 20 min och ´joggade 10 min i galopp med 10 min avskrittning. Bara höll mig i låg anspänning hela passet. Mjuk och rund och låg var temat, stretching och uppmjukning helt enkelt. Celina samma tanken men hon var lite mjukare från början så det blev efter 10 min skritt, 10 min jogging i trav och 15 min jogging galopp + 10 min avskrittning. Imorgon blir det mer normala pass på båda, har inte riktigt bestämt temat än men det kommer nog tills imorgon...

Nu blir det att försöka bli snygg och sen iväg till stan :)

Ha en kul kväll...

Kommentera här: