Rubrik?

Måste man ha det? Jämt? :o

Jaja sånt kan man inte grubbla på för mycket. Idag var en bra morgon som blev en slöförmiddag :(

Jag vaknade 06.40 och gick upp och släppte ut hundarna, klädde på mig, tog in hundarna. Gav dem mat och åt frukost själv. Borstade änderna och satt 15 min vid datorn innan jag gick ut och bytte täcken m.m och hjälpte till att släppa ut. Sen gick jag upp igen och pratade med ML en bra stund och sen jag slutade med det har jag suttit framför datorn och inte åstadkommit någonting. Jag som skulle packa upp sen igår och putsa och vara så duktig. Men men slöhet händer...

Red för Anette med båda pållarna igår :)
Dem gick super båda två!!! Det är helt amazing faktiskt. Börjar ha dem mer och mer i samling och få till samlingen fortare och fortare. Nu börjar jag verkligen längta till tävlingssäsongen och få komma ut och bekänna färg igen. Nero´s byten blir bättre och bättre och ja det går bra just nu.

Nästa helg ser jag fram emot första tävlingen med Nero. MsvB:3 och MsvB:4 i Tranås :) Känns som det kan gå ganska bra...

Helgen efter det ska jag åka till Skåne och titta på en nationell ponnytävling. Helgen därefter blir det dressyr i Jkpg med båda! Förhoppningsvis debuten i MsvA:1 med Celina...

Nu ska jag anmäla till Jkpg och sen ta tag i mig själv och gå ut och sköta min utrustning ;)

Ha en bra dag, det ska jag...

Kommentera här: