Aktiv?

Inledde dagen med att stiga upp 6, dricka ett glas mjölk och ner till stallet för morgonsysslor. Upp till huset igen vid 8a och in i duschen så jag blev lite fräsch innan skolan. Sen skola till 3. Var en riktigt lärorik dag med en extern föreläsare i leverantörs-någonting som föll bort ur minnet just nu. Hem putsa allt läder som behövde smörjas (2 träns, 1 sadel, 1 par sporrar, stövlarna, skorna & shapsen). Sen var det dags att borsta Nero och packa in hans saker i bilen för att åka till Ö-götaslätten och träning. Han gick bra. Fick lite smarta träningstips för seriebytena :) Nu ska det tränas. Får jag kläm på dem kan jag nämligen starta MsvA:1 när (om) jag får mitt andra kval snart. Det vore så häftigt att rida det på Nero men vi får se hur det utvecklar sig. Nu efter en lång dag ska jag krypa till kojs för att orka upp imorgon och vara i stallet (världens bästa ställe) halv 7 imorgon....

Go natt och sov så gott (det kommer jag)....

Kommentera här: