Hahaha

Kollade på blogg.se´s förstasida där det länkas till de topp 20 bloggarna just nu. En var till en tjej som ridit ett SM på b-ponny och kallar sig själv elitryttare. Kanske inte min  definition av en ELITIDROTTARE men kul att det går bra för henne! Tänk om det var så enkelt, alla som startar MsvB är elit, soft alltså. Kul också att jag då Har varit ELIT i över 11 år... Eller??

Jag var iofs topp bland ponny både b och d och dressyr och fälttävlan å konkurrenskraftig som ft-junior men direkt som senioreliten på storhäst är man ju inte! Har en bit kvar till GP om man säger så...

Men ska inte hänga upp mig på de nu, min dag blev lite skum. Strömmen gick vid 1, när Badolein var riden. Hon gick väldigt bra duktiga lilla hästen. Vi hade som tur var även hunnit laga lunchen. Svårt att laga mat utan ström. Så det blev att ta in alla vid halv två, blåste så in i norden då också. Sen fanns det inte speciellt mycket kul att hitta på så vi åkte in på julskyltningen i Nässjö. Den var bra :) Blev dessutom både fika och middag i stan!

Nu är det kvällsmockat och fodrat så jag ska kasta mig i duschen och be en bön att strömmen inte går när jag fortfarande har schampo i håret :p

Go natt och hoppas att alla haft en trevlig första advent i ovädret...

Förra året var det typ snö nu:

Inte sådär mycket men bilden är från 22/2-10

Kommentera här: