Ojsan

Ibland går det inte riktigt enligt plan. Jag började dagen med att ha ställt klockan en timme för sent. På måndagar när stall 1 töms börjar vi 6 istället för 7 som de andra dagarna. Det hade jag dock glömt. Som tur var vaknade jag av att de andra tjejerna jag bor med gick upp. Ingen skada skedd mer än att jag fick kasta i mig frukosten : P

Annars idag har det flutit på helt ok. Många hästar att ta till walkern, till hagarna, att sadla upp och av, fodra till m.m. Jag börjar även lära mig fler och fler av hästarna nu. En bit kvar dock innan alla 83 som är här just nu sitter :)

Annars så kom det en svensk YR hit igår för att träna så jag har svenskt sällskap i huset. Jag börjar även lära känna de andra här bättre så allt blir trevligare då..

Nu blir det sömn för att orka gå upp imorgon ;)

Kram på er!

Kommentera här: