Ett skutt på rätt väg!

Red Wilma först idag. Jag tycker det är bra att kunna variera vem man rider först. Det blir annars lätt en spänning på tävling där man själv inte kan bestämma startordning. Likadant hemma och på träningar. Jag tror det är bra för både hästarna och för oss ryttare om man kan rida alla hästarna vid olika tidpunkter på dagen. :-)

Mille fick longera sig idag. Jag gör det ibland för att han ska få motion men det är ändå inte träning. Skönt att bara jogga en runda typ. 

Sen hände dagens stora händelse!!! Som ni kanske vet skadade sig Celina i oktober. Det inleddes med vila och nu har jag gått med henne varje dag sen mitten på december. Men idag kändes det som rehabiliteringen tog ett stort skutt framåt. Jag fick skritta uppsuttet. Låter inte som en stor grej men både jag och Celina uppskattade det! 



Kommentera här: